Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Haki holownicze » Peugeot » Partner » 2008-2018 » Hak holowniczy Peugeot Partner II 2008-2018
  • DOBREHAKI.PL
    al. M.B. Fatimskiej 16
    33-100 Tarnów
    NIP: 8733276311
  • E-mail:info@dobrehaki.pl
  • Telefon:14 689 1105
  • Obsługa sklepu dostępna:pn-pt 8:00-17:00 sob 8:00 -13:00
Polecamy
Hak holowniczy Peugeot Partner II STEINHOF C-023Hak holowniczy Peugeot Partner II STEINHOF C-023
-20%
Hak holowniczy Peugeot Partner II STEINHOF C-023
Hak holowniczy Peugeot Partner II STEINHOF C-023

Hak holowniczy Peugeot Partner II 2008-2018

STEINHOF
Ten produkt wybrało już: 15 klientów!

Dostępność: Dostępny

Koszt wysyłki: od 25 zł

Kod producenta: C-023

Stan magazynu A:

Stan magazynu B:

Kod EAN: 5907615801983

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: 2 lata

Waga: 20,40 kg

System kuli: odkręcany

Max. uciąg [kg]: 1600

Homologacja: tak

Nasza cena brutto: 807 zł

Cena katalogowa: 1 009 zł

Oszczędzasz: 202 zł

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

TPAY Raty

  • Opis produktu
  • Relacja z montażu
  • O producencie
  • Akcesoria i wiązki (4)
  • Do pobrania (1)
  • Video (1)
  • Opinie (0)

Hak holowniczy Peugeot Partner II Furgon.Tepee całkowita długość pojazdu 4380 mm 2008-06.2018

Schemat konstrukcji haka holowniczego:

hak holowniczy steinhof C-023

Cenisz sobie niezawodność i bezpieczeństwo? Chcesz rozszerzyć możliwości transportowe w Peugeot Partner II? Wybierz Hak holowniczy Steinhof C-023 z kulą odkręcaną zaprojektowany specjalnie do Peugeot Partner II. Kupując ten hak masz okazję wesprzeć polską gospodarkę. Więcej informacji na temat fabryki haków holowniczych Steinhof znajdziesz w zakładce O Producencie: zarówno opis jak i ciekawe video.

System kuli haka C-023 to odkręcana kula typu łabędzia szyja, którą można łatwo zdemontować za pomocą dwóch śrub poprzecznych. Zgodnie z wytycznymi producenta samochodu maksymalna masa holowanej przyczepy dla haka C-023 to 1600 kg , a nacisk pionowy na kulę haka to 70 kg. Montaż haka holowniczego Steinhof C-023 nie wymaga demontażu zderzaka. Podcięcie zderzaka w Peugeot Partner II nie musi być wykonane. Wraz z hakiem otrzymasz szczegółową instrukcję montażu.

Homologacja europejska haka znajduje się na tabliczce znamionowej. Hak C-023 idealnie sprawdza się do holowania przyczep oraz do przewozu rowerów na bagażniku montowanym na kuli haka (sprawdź kategorię produktów: Bagażniki Rowerowe na Hak). Do montażu haka należy koniecznie dokupić wiązkę elektryczną haka. Dopasowane warianty wiązek znajdują się w zakładce Akcesoria. Wybór wiązki zależy od tego, czy hak holowniczy Mercedes C Klasa 03.2007-02.2014 będzie używany do holowania przyczep lekkich (7-pin), ciężkich i kempingowych (13-pin) czy też transportu rowerów (13-pin).

Dane techniczne:

Producent
STEINHOF
Numer katalogowy
C-023
Zastosowanie haka
Peugeot Partner II Furgon/Tepee całkowita długość pojazdu 4380 mm
System kuli haka
odkręcana (łabędzia szyja)
Maksymalna masa przyczepy
1600 kg
Nacisk pionowy na kulę
70 kg
Siła D
8.7 kN
Demontaż zderzaka
nie
Podcięcie zderzaka
nie
Masa haka
20.4 kg
Homologacja europejska
e20
Orientacyjny czas montażu
1.5 h
Instrukcja montażu
Zobacz tutaj lub w zakładce Do Pobrania
Sugerowana wiązka 7-pin
736941
Sugerowana wiązka 13-pin
748841

Hak holowniczy od szanowanego na rynku europejskim polskiego producenta - marki STEINHOF - zaprojektowany do Peugeot Partner II będzie Ci służył przez długie lata. Zamów teraz!

Witam! Dziś chciałbym przedstawić montaż haka holowniczego Peugeot Partner pochodzącego z 2010 roku produkcji. Hak holowniczy do tego modelu został wybrany z palety polskiego producenta haków marki Steinhof, mianowicie mowa tu o haku C-023 który jest odkręcany za pomocą dwóch śrub. Do tego zestawu dobraliśmy wiązkę elektryczną uniwersalną WH1. Hak był montowany w samochodzie silnikiem benzynowym o pojemności 1600 ccm. Auto było wyposażone w instalacje LPG ze zbiornikiem w miejscu koła zapasowego pod autem.

montaz-haka-holowniczego-peugeot-partner

Montaż haka holowniczego Peugeot Partner - przygotowanie

 

Ponieważ auto wyposażone było w instalacje LPG z zamontowaną butlą pod autem pojawiły się duże obawy czy hak będzie pasował nie kolidując z instalacją, jednak po sprawdzeniu i dokładnym wyliczeniu bez obaw wzięliśmy się  na montaż. Zawór butli był zwrócony w stronę wspornika z lewej strony, udało się jednak całość ominąć. 
Montaż rozpoczynamy od oczyszczenia szpilek montażowych, dwie sztuki na stronę. Nasz "pacjent" miał te szpilki zamalowane konserwacją + zebrane w tym miejscu błoto. Zabawa szczotką drucianą i oczyszczenie załatwiła sprawę.

montaz-haka-holowniczego-peugeot-partner

Montaż haka holowniczego Peugeot Partner


Producent haka holowniczego deklaruje brak podcięcia zderzaka co jest prawdą (hak mija zderzak i faktycznie nie musimy nic podcinać). Deklarują również demontaż koła zapasowego co akurat jest nie prawdą ( brak konieczności koło jest daleko nie trzeba nic demontować nawet przy instalacji LPG) . Wspominaliśmy o tym powyżej, iż instalacja mija się z mocowaniem haka, co widać również będzie poniżej na zdjęciu z zamontowana już belką haka. Widoczny zbiornik gazu lub znajdujące się w jego miejscu koło zapasowe nie stanowi problemu pzy montażu.

montaz-haka-holowniczego-peugeot-partner

Montowanie haka rozpoczynamy od przykręcenia małych wsporników, musimy wykręcić dolną śrubę belki wzmacniającej - jedna śruba z lewej oraz prawej strony. 
Przykręcamy wsporniki w palcach. Długie wsporniki montujemy również delikatnie na dwie nakrętki. Pomiędzy wsuwamy belkę haka i skręcamy całość delikatnie śrubami M12. Jeżeli wszystkie śruby mamy połapane w "palcach" zaczynamy dokręcać całość z pełną siłą. Dokręcamy kulę oraz uchwyt gniazda i mamy zmontowany cały hak - czas na wiązkę elektryczną.

montaz-haka-holowniczego-peugeot-partner

Montaż wiązki elektrycznej.

 

Partner posiada dwa systemy montażu wiązki. Samochód mógł być wyposażony w oryginalną wiązkę kabinową z możliwością podpięcia haka. Rozbieramy lewy boczek i sprawdzamy czy mamy w gąbkę zawiniętą taką wiązkę. Jeśli nasze auto nie posiada takiej wiązki to mamy dwa wyjścia:

 

Wariant pierwszy - wiązki brak


Podpinamy całość 7 przewodów i niestety musimy ciągnąc stałe zasilanie do przodu - Skrzynka bezpieczników. 
 

Wariant drugi - Mamy 3 wtyczki,


Montaż zgodny z schematem wiązki WH1. Interesuje nas wtyczka z grubym białym przewodem, pojedynczy pin. Jest to wiązka która daje stałe zasilanie, nie musimy ciągnąc przewodu czerwonego do przodu. Problem jest tylko jeden, na tej wtyczce nie ma napięcia. Można sobie sprawę ułatwić w skrzynce bezpieczników, otwieramy skrzynkę i mamy na dole po prawej wtyczkę z grubymi przewodami ( biały oraz żółty). Biały przewód posiada stałe zasilanie 12V. Szukamy powyżej po lewej stronie identycznego przewodu. Sprawdzamy obejściem na mierniku nakłuwając czy trafiliśmy na dobry przewód. Jeżeli mamy już wszystko ustalone, pozostaje nam tylko profesjonalne polutowanie tych przewodów razem do siebie, można użyć czerwonego przewodu z wiązki modułu - potrzebne 10 cm. 

Wracamy do bagażnika, sprawdzamy czy pojawiło się napięcie na wtyczce. Jeżeli mamy 12V rozpinamy klemę + z akumulatora. Przewód czerwony z modułu skracamy na ok 30cm, zarabiamy bezpiecznik i lutujemy do białego przewodu na który podaliśmy zasilanie. Masę podajemy na fabryczny punkt który znajduje się również pod plastikowym boczkiem.  Pozostaje nam tylko polutować 7 przewodów, dla uproszczenia lutuję razem przewód brązowy i czarny, moduł nie rozróżnia lewej i prawej pozycji, wyjście jest pojedyncze. Podpinamy brązowy wraz z czarnym przewodem do wiązki przy lampie kolor szary ( pozycja lewa) , czerwony przewód podpinamy pod przewód biały. Następnie lewy kierunek przewód żółty, pod różowy wiązka lampy. Światło przeciwmgłowe przewód niebieski pod zielony instalacji samochodu. 

Lewą stronę mamy zamkniętą, przewód zielony czyli prawy kierunkowskaz musimy dać na prawą stronę, musimy zdemontować plastik fabrycznych głośników oraz maskownicę słupka strona lewa oraz prawa, z prawej wnękę plastikową. Ściągamy uszczelkę tylnych drzwi i demontujemy plastiki, przewód prowadzimy delikatnie pod podsufitkę. Podpinamy z prawej strony pod przewód fioletowy i mamy całość. Skręcamy gniazdo haka zgodnie z schematem i mamy całość zmontowaną. 

montaz-haka-holowniczego-peugeot-partner

Montaż haka holowniczego Peugeot Partner - podsumowanie.


Reasumując sam montaż prosty i łatwy w dostępie, jedynie trochę zabawy z podpięciem wiązki elektrycznej. Wykonanie haka holowniczego na poziomie do jakiego przyzwyczaił nas już producent. Minus jednak za decyzję o demontażu koła gdyż nie jest wymagana o czym mogliśmy się przekonać powyżej. Dla osób trzymających się kurczowo zaleceń producenta o demontażu koła będzie skutkować nie potrzebnie wykonaną pracą. Po za tym możemy dać plusa za brak podcięcia zderzaka, więc różnice w ocenie się wyrównują. Efekt finalny montażu zadowalający dla montażysty i dla właściciela poczciwego Peugeot Partnera.
 

montaz-haka-holowniczego-peugeot-partner

altHaki holownicze Steinhof znajdziesz w sklepie DobreHaki.pl z wysyłką kurierem do domu lub do mechanika. Po lewej stronie znajduje się wyszukiwarka haków holowniczych po marce i modelu samochodu, wybierz więc swoje auto i przejdź do kompatybilnych produktów. Do wszystkich haków Steinhof należy wybrać wiązkę elektryczną haka, czasem musi to być wiązka haka z modułem elektronicznym, ta informacja znajduje się na stronie każdego haka w zakładce Akcesoria. Większość haków Steinhof posiada homologację europejską, która jest gwarancją jakości haka i tego, że hak będzie montowany w fabryczne otwory przewidziane w danym modelu samochodu. Tutaj znajduje się katalog haków holowniczych.Haki holownicze Steinhof powstają ze specjalnie wyselekcjonowanych surowców, posiadają odpowiednie homologacje, które są gwarancją ich wytrzymałości oraz potwierdzeniem, że do klienta trafia  wyłącznie hak holowniczy najwyższej jakości. Oferujemy zaczepy samochodowe dostosowane do samochodów osobowych oraz dostawczych. Gwarantujemy, że haki zanim trafią do sprzedaży rynkowej są uprzednio poddawane około 50-godzinnym specjalistycznym testom zmęczeniowym przeprowadzanym w wewnętrznym laboratorium. Badanie polega na sprawdzeniu ich wytrzymałości przy 2 mln cykli pod danym obciążeniem, ma ono na celu zapewnienie stałej, wysokiej i powtarzalnej jakości dla produkcji seryjnej. 

Kula haka holowniczego odkręcana na 2 śruby poprzeczne, popularnie zwana łabędzią szyją.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Klient: Pa...cz, data zakupu 16-08-2023 10:33

Klient: Kr...ki, data zakupu 14-03-2022 13:31

Klient: Ma...ki, data zakupu 02-02-2021 14:07

Klient: PI...KA, data zakupu 04-01-2021 09:47

Klient: An...ki, data zakupu 06-10-2020 11:47

Klient: TO...RA, data zakupu 10-06-2020 12:32

Klient: Le...yk, data zakupu 05-12-2019 14:30

Klient: Pi...o,, data zakupu 02-12-2019 03:13

Klient: Ma...ki, data zakupu 14-09-2019 11:04

Klient: Ja...ny, data zakupu 30-08-2019 13:18

Klient: An...as, data zakupu 22-05-2019 07:12

Klient: Ma...ki, data zakupu 11-04-2019 09:51

Klient: J...KI, data zakupu 08-10-2018 09:13

Klient: Ew...ka, data zakupu 09-02-2018 16:38

Klient: Ju...ki, data zakupu 25-06-2017 21:31